Programų koordinatorė
- dalyvauja skelbiant programos kvietimą teikti paraiškas;
- dalyvauja skelbiant kitus su programos įgyvendinimu susijusius kvietimus;
- atlieka gautų paraiškų administracinę patikrą;
- organizuoja paraiškų ekspertinį vertinimą, bendrauja su paraiškas vertinančiais ekspertais, perduoda ir priima ekspertinio vertinimo užduotis;
- rengia ir dalyvauja teikiant informacija programos komitetui;
- konsultuoja potencialius pareiškėjus ir paramos gavėjus;
- prižiūri mokslinių projektų įgyvendinimą;
- nustatyta tvarka priima, registruoja ir saugo paramos gavėjų teikiamus mokėjimų prašymus bei tarpines/galutines įgyvendinimo ataskaitas;
- nustatyta tvarka tikrina paramos gavėjų teikiamas tarpines/galutines mokslinių projektų įgyvendinimo ataskaitas, vertina jų atitiktį sutartims su paramos gavėjais ir užtikrina jų pateikimą atsakingoms institucijoms;
- organizuoja projektų ataskaitų surinkimą ir ekspertinį vertinimą;
- dalyvauja rengiant tarpines/galutines ataskaitas, teikiamas kartu su mokėjimo prašymais administravimo išlaidoms deklaruoti;
- rengia ataskaitas programos partneriams;
- pagal kompetenciją registruoja su programos administravimu susijusius duomenis Noris sistemoje, dalyvauja kuriant ir plėtojant šią sistemą
- įtaręs, kad esama paramos ir bendrojo finansavimo lėšų panaudojimo pažeidimų, informuoja apie tai projekto vadovą;
- pagal kompetenciją teikia siūlymus rengiant norminius teisės aktus, Tarybos vidaus tvarkas ir kitus dokumentus susijusius su programos įgyvendinimu;
- pagal kompetenciją bendrauja su tarpine institucija, CPVA, koordinuojančia institucija, programos komitetu ir programos partneriais;
- renka ir saugoja programos įgyvendinimo stebėsenai, tikrinimui ir auditui būtinus duomenis apie programos įgyvendinimą; pagal kompetenciją užtikrina tinkamą dokumentų registrų naudojimą;
- atlieka kitas su programos administravimu susijusias funkcijas, vykdo kitus Projekto vadovo pavedimus.
Reikalavimai
- turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
- mokėti anglų kalbą ne žemesniu nei pažengusio vartotojo B2 lygiu;
- būti susipažinusiam su Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų 2014-2021 m. įgyvendinimo teisinę bazę: 2016 m. rugsėjo 23 d. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų 2014-2021 m. įgyvendinimo reglamentą, Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų 2014-2021 m. mokslo programų įgyvendinimo gaires, 2017 m. vasario 9 d. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų 2014-2021 m. dvišalio bendradarbiavimo gairės, 2016 m. spalio 27 d. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų 2014-2021 m. rizikos valdymo strategija. Būti susipažinusiam su 2018 m. balandžio 24 d. pasirašytais susitarimo memorandumais „Dėl 2014-2021 m. EEE finansinio mechanizmo įgyvendinimo“ ir „Dėl 2014-2021 m. Norvegijos finansinio mechanizmo įgyvendinimo“.
- būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, valstybės tarnybą ir viešąjį administravimą reglamentuojančiais teisės aktais, įstatymų ir kitų teisės aktų rengimo rekomendacijomis;
- mokėti gerai dirbti su Microsoft Office programiniu paketu;
- gebėti rengti analitinę ir viešinimui skirtą medžiagą susijusią su programos klausimais;
- turėti ne mažesnę kaip dviejų metų darbo patirtį su švietimo ir mokslo politika susijusių veiklų administravimo, ekspertinio vertinimo organizavimo, arba duomenų analizės srityje;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, pasirinkti veiklos metodus ir priimti sprendimus.