Programų koordinatorė
- dalyvauja skelbiant programos, tame tarpe ir Dvišalio bendradarbiavimo iniciatyvomis kvietimą teikti paraiškas;
- dalyvauja skelbiant kitus su programos įgyvendinimu, tame tarpe ir Dvišalio bendradarbiavimo iniciatyvomis susijusius kvietimus;
- atlieka gautų paraiškų administracinę patikrą;
- organizuoja paraiškų ekspertinį vertinimą, bendrauja su paraiškas vertinančiais ekspertais, perduoda ir priima ekspertinio vertinimo užduotis;
- rengia ir dalyvauja teikiant informacija programos komitetui;
- konsultuoja potencialius pareiškėjus ir paramos gavėjus;
- organizuoja su programos, tame tarpe ir Dvišalio bendradarbiavimo iniciatyvomis įgyvendinimu susijusius renginius, rengia medžiagą informacijos viešinimui bei dalyvauja vykdant kitas veiklas, numatytas programos viešinimo plane;
- prižiūri Dvišalio bendradarbiavimo iniciatyvų projektų įgyvendinimą;
- nustatyta tvarka priima, registruoja ir saugo paramos gavėjų teikiamus mokėjimų prašymus bei tarpines/galutines įgyvendinimo ataskaitas;
- nustatyta tvarka tikrina Dvišalio bendradarbiavimo iniciatyvų gavėjų teikiamas tarpines/galutines mokslinių projektų įgyvendinimo ataskaitas, vertina jų atitiktį sutartims su paramos gavėjais ir užtikrina jų pateikimą atsakingoms institucijoms;
- organizuoja Dvišalio bendradarbiavimo iniciatyvų projektų ataskaitų surinkimą ir vertinimą;
- dalyvauja rengiant tarpines/galutines ataskaitas, teikiamas kartu su mokėjimo prašymais administravimo išlaidoms deklaruoti;
- rengia ataskaitas programos partneriams;
- pagal kompetenciją registruoja su programos administravimu susijusius duomenis Noris sistemoje, dalyvauja kuriant ir plėtojant šią sistemą
- pagal kompetenciją tikrina programos bei Dvišalio bendradarbiavimo iniciatyvų administravimo lėšomis atliktų darbų, pristatytų prekių arba suteiktų paslaugų kiekį, kokybę, atitiktį programos įgyvendinimo sutarties, prekių teikimo, paslaugų teikimo arba rangos sutarčių sąlygoms;
- įtaręs, kad esama paramos ir bendrojo finansavimo lėšų panaudojimo pažeidimų, informuoja apie tai projekto vadovą;
- pagal kompetenciją teikia siūlymus rengiant norminius teisės aktus, Tarybos vidaus tvarkas ir kitus dokumentus susijusius su programos įgyvendinimu;
- pagal kompetenciją bendrauja su tarpine institucija, CPVA, koordinuojančia institucija, programos komitetu ir programos partneriais;
- renka ir saugoja programos bei Dvišalio bendradarbiavimo iniciatyvų įgyvendinimo stebėsenai, tikrinimui ir auditui būtinus duomenis apie programos įgyvendinimą; pagal kompetenciją užtikrina tinkamą dokumentų registrų naudojimą;
- atlieka kitas su programos bei Dvišalio bendradarbiavimo iniciatyvų administravimu susijusias funkcijas, vykdo kitus Projekto vadovo pavedimus.
Reikalavimai
- turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
- mokėti anglų kalbą ne žemesniu nei pažengusio vartotojo B2 lygiu;
- būti susipažinusiam su Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų 2014-2021 m. įgyvendinimo teisinę bazę: 2016 m. rugsėjo 23 d. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų 2014-2021 m. įgyvendinimo reglamentą, Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų 2014-2021 m. mokslo programų įgyvendinimo gaires, 2017 m. vasario 9 d. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų 2014-2021 m. dvišalio bendradarbiavimo gairės, 2016 m. spalio 27 d. Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų 2014-2021 m. rizikos valdymo strategija. Būti susipažinusiam su 2018 m. balandžio 24 d. pasirašytais susitarimo memorandumais „Dėl 2014-2021 m. EEE finansinio mechanizmo įgyvendinimo“ ir „Dėl 2014-2021 m. Norvegijos finansinio mechanizmo įgyvendinimo“.
- būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, valstybės tarnybą ir viešąjį administravimą reglamentuojančiais teisės aktais, įstatymų ir kitų teisės aktų rengimo rekomendacijomis;
- mokėti gerai dirbti su Microsoft Office programiniu paketu;
- gebėti rengti analitinę ir viešinimui skirtą medžiagą susijusią su programos klausimais;
- turėti ne mažesnę kaip dviejų metų darbo patirtį su švietimo ir mokslo politika susijusių veiklų administravimo, ekspertinio vertinimo organizavimo, arba duomenų analizės srityje;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, pasirinkti veiklos metodus ir priimti sprendimus.