Personalo specialistė
- organizuoja valstybės tarnautojų ir darbuotojų (toliau bendrai – darbuotojai) atranką, tvarko priėmimo, atleidimo dokumentus, supažindina naujai priimtus darbuotojus su Tarybos darbo tvarkos taisyklėmis, pareigybės nuostatais ir kitais vidaus darbo tvarką reglamentuojančiais dokumentais;
- organizuoja darbuotojų vertinimus ir kvalifikacijos kėlimą;
- dalyvauja kuriant ir plėtojant Tarybos įvaizdžio komunikaciją, prisideda administruojant Tarybos socialines paskyras ir dalyvauja rengiant žinutes darbuotojams vidiniais komunikavimo kanalais;
- pagal poreikį Tarybos svetainėje atnaujina informaciją apie darbuotojų kaitą, prižiūri, kad kontaktinė ir kita su peronalu susijusi informacija būtų aktuali;
- administruoja darbuotojų dokumentus, susijusius su atostogomis, poilsio dienomis, kitais neatvykimais, nuotoliniu darbu ir komandiruotėmis bei rengia ir derina su tuo susijusius dokumentus, užtikrina tinkamą jų saugojimą ir atsekamumą, tvarko asmens bylas;
- užtikrina darbuotojų viešųjų ir privačių interesų derinimo kontrolę, savalaikį deklaravimą;
- dalyvauja atliekant tarnybinių nusižengimų, darbo drausmės pažeidimų ir kitus panašaus pobūdžio tyrimus;
- konsultuoja darbuotojus klausimais, susijusiais su atliekamomis funkcijomis;
- pagal priskirtas vykdyti funkcijas pildo duomenis Valstybės tarnautojų registre, tvarko ir pildo Tarybos personalo valdymo programinę sistemą (STEKAS), informuoja SODRĄ apie darbuotojų priėmimą, vaiko priežiūros, nemokamų atostogų suteikimą;
- rengia darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
- rengia arba dalyvauja rengiant Tarybos vidaus teisės aktų projektus;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Skyriaus veikla susijusius vedėjo pavedimus.
Reikalavimai
- turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą (magistro kvalifikacinį laisnį);
- gerai išmanyti Lietuvos Respublikos Darbo kodekso nuostatas ir kitus su darbo teise susijusius įstatymus, Valstybės tarnybos įstatymą, bei su jais susijusius poįstatyminius teisės aktus; būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, viešąjį administravimą reglamentuojančiais teisės aktais, Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymu, įstatymų ir kitų teisės aktų rengimo rekomendacijomis;
- turėti personalo administravimo ar teisinio darbo patirties;
- mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo principus;
- gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti veiklą, rinktis darbo metodus, analitiškai vertinti bei apibendrinti teisinę, mokslinę bei kitą literatūrą;
- mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo (B1) lygiu;
- mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu.