- užtikrina, kad visos finansinės ir mokestinės atskaitomybės formos būtų parengtos tiksliai ir laiku;
- rengia veiklos ataskaitas ir užtikrina visų buhalterinių įrašų teisingumą;
- teikia reikiamas finansines ataskaitas;
- bendradarbiauja su projekto partneriais ir konsultuoja juos projekto lėšų panaudojimo klausimais;
- planuoja projekto išlaidas, rengia išvadas, sprendimus, dokumentus bei jų projektus.
- projekto finansininkas užtikrina, kad:
- naudojama apskaitos sistema sudarytų galimybes tiksliai ir skaidriai atskirti finansines operacijas, kurioms apskaityti naudojamos sąskaitų plano subsąskaitos;
- būtų teisingai apskaitomos piniginės lėšos, trumpalaikis ir ilgalaikis turtas, laiku, tinkamai užregistruotos visos buhalterinės operacijos;
- būtų teisingai apskaičiuoti, laiku pervesti mokesčiai ir įmokos į valstybės biudžetą, socialinio draudimo fondą ir kt.;
- būtų tinkamai saugomi apskaitos dokumentai ir registrai;
- Nutraukus su įstaiga darbo santykius, projekto finansininkas perduoda visą turimą dokumentaciją, pinigines ir materialines vertybes, perdavimo faktą įforminant buhalterinės apskaitos duomenų ir dokumentų perdavimo-priėmimo aktu;
- vykdo kitus vadovo nurodymus, tiesiogiai susijusius su projekto finansine veikla.
Reikalavimai:
- turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį Europos Sąjungos struktūrinės paramos administravimo srityje arba viešojo sektoriaus finansinės apskaitos srityje;
- būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos dokumentais, reglamentuojančiais biudžetinių lėšų valdymą bei Europos Sąjungos norminiais dokumentais, reglamentuojančiais finansų valdymą;
- mokėti dirbti iš ES SF lėšų bendrai finansuojamų projektų duomenų mainų svetainėje (toliau − DMS);
- gebėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją bei rengti išvadas finansinio darbo klausimais;
- žinoti ir gebėti taikyti dokumentų rengimo ir raštvedybos taisykles bei turėti patirties koordinuojant dokumentacijos valdymą;
- mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
- mokėti dirbti kompiuteriu „MS Office“ programiniu paketu.