Vidaus auditorė
- atlieka vidaus auditą, tikrina ir vertina Tarybos veiklą, siekiant vidaus audito tikslų;
- rengia vidaus audito ataskaitas ir kitus su vidaus audito veikla susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja vidaus audito ataskaitų ir kitų su vidaus audito veikla susijusių dokumentų rengimą;
- prižiūri su vidaus auditu susijusių rekomendacijų vykdymą, dokumentuoja rekomendacijų įgyvendinimo pažangą bei periodiškai pateikia informaciją Tarybos pirmininkui apie rekomendacijų įgyvendinimo pokytį;
- rengia ir teikia konsultacijas valdymo, rizikos valdymo ir vidaus kontrolės klausimais;
- dalyvauja ruošiant metinį audito plano projektą, teikia siūlymus dėl veiklos krypčių; gerųjų vadybos praktikų pritaikymo;
- planuoja ir derina metinius ir ilgalaikius audito veiklos planus, atlieka ir atsiskaito už Tarybos vidaus audito darbus;
- rengia ir tobulina Tarybos vidaus audito metodiką ir kitus vidaus teisės aktus, reikalingus funkcijoms atlikti;
- atlieka rizikos valdymo ir vidaus kontrolės veikimo vertinimą arba prireikus koordinuoja rizikos valdymo ir vidaus kontrolės veikimo vertinimą;
- Lietuvos Respublikos vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka rengia ir teikia informaciją Lietuvos Respublikos valstybės institucijoms;
- konsultuoja priskirtos srities klausimais;
- vykdo kitus Tarybos pirmininko pavedimus, susijusius su pareigybės funkcijų atlikimu.
Reikalavimai
- turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą ekonomikos, teisės, verslo, vadybos, finansų, apskaitos arba viešojo administravimo studijų krypties išsilavinimą (ne žemesnį nei magistro kvalifikacinį laipsnį);
- turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį audito arba vidaus audito srityje;
- išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių vidaus auditą, vidaus auditorių profesinės etikos principus ir normas, viešąjį administravimą, biudžeto sandarą, strateginį planavimą, turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo, viešuosius pirkimus, apskaitą ir atsakomybę, programų vertinimą, dokumentų valdymą ir naudojimą, teisės aktų rengimą, gebėti juos taikyti praktikoje;
- mokėti dirbti kompiuteriu vartotojo lygiu, Microsoft Office programiniu paketu bei naudotis šiuolaikinio ryšio technologijomis;
- mokėti užsienio kalbą (A2) lygiu;
- mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu bei gebėti kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, rekomendacijas, savarankiškai organizuoti savo darbą, priimti sprendimus savo kompetencijos ribose.