Programų koordinatorė
- rengia susijusius dokumentus ir dalyvauja skelbiant kvietimus teikti paraiškas projektams finansuoti pagal priemones (toliau – projektai), konsultuoja pareiškėjus paraiškų pildymo klausimais;
- priima, registruoja ir saugo Tarybai pateiktas paraiškas, atlieka paraiškų tinkamumo finansuoti vertinimą;
- dalyvauja organizuojant projektų naudos ir kokybės (ekspertinį) vertinimą bei projektų vykdytojų teikiamų mokslinio tyrimo vykdymo ataskaitų vertinimą;
- atlieka kitus su paraiškų vertinimu ir šio proceso valdymu susijusius veiksmus (perduoda, priima, saugo paraiškas, jų vertinimo medžiagą ir rezultatus; stebi vertinimo eigą ir apie tai informuoja skyriaus vedėją; imasi priemonių šiam procesui optimizuoti);
- įgyvendina Tarybos sprendimus dėl projektų finansavimo;
- rengia ir viešina informaciją apie Tarybos sprendimus dėl projektų finansavimo;
- priima, registruoja ir vertina projektų vykdytojų teikiamus mokėjimo prašymus;
- dalyvauja rengiant bei keičiant dotacijų sutartis ir prižiūrint sutarčių nuostatų laikimąsi, dalyvauja atliekant projektų patikras vietoje; įtaręs projekto vykdytojų pažeidimą, informuoja apie tai pažeidimų kontrolierių bei pagal kompetenciją dalyvauja atliekant pažeidimų tyrimą;
- rengia ir teikia informaciją skyriaus vedėjui, Mokslo fondo direktoriui apie įgyvendinamus projektus bei jų administravimą;
- nustatyta tvarka ir terminais registruoja su Priemonių įgyvendinimu susijusius duomenis ES struktūrinės paramos kompiuterinėje informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje SFMIS, dalyvauja kuriant ir plėtojant šią sistemą;
- pagal kompetenciją užtikrina, kad ES struktūrinių fondų lėšos nebūtų prarastos pagal reglamento (ES) Nr. 1303/2013 136 straipsnio nuostatas ir būtų pasiekti veiksmų programos veiklos peržiūros plane nustatyti rodikliai;
- dalyvauja informavimo ir viešinimo apie priemones veiklose; rengia pranešimus, ataskaitas ir juos pristato viešuose renginiuose; rengia mokymų medžiagą ir veda pareiškėjams bei projektų vykdytojams mokymus;
- dalyvauja kuriant ir plėtojant ES struktūrinių fondų svetainę, pagal kompetenciją skelbia ir atnaujina joje informaciją, skirtą galimiems ir (arba) esamiems pareiškėjams, projektų vykdytojams ir visuomenei;
- pagal kompetenciją dalyvauja rengiant, keičiant ir įgyvendinant komunikacijos strategiją, metinius ir ketvirtinius komunikacijos planus, užtikrina, kad projektų vykdytojai laikytųsi informavimo apie ES struktūrinius fondus reikalavimų;
- užtikrina dokumentų, reikalingų priemonių įgyvendinimo audito sekai užtikrinti, saugojimą;
- teisės aktų nustatyta tvarka rengia ir teikia ataskaitas bei kitą informaciją apie priemonių įgyvendinimą.
Reikalavimai
- turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį administruojant Europos Sąjungos struktūrinių fondų projektus;
- išmanyti Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymą, Lietuvos mokslo tarybos nuostatus, kitus mokslo ir studijų sistemos veiklą reglamentuojančius teisės aktus, Europos Sąjungos struktūrinės paramos įsisavinimą reglamentuojančius teisės aktus: 2014–2020 metų ES struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą, 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos administravimo taisykles, Visuotinių dotacijų priemonių administravimo ir finansavimo taisykles, Projektų finansavimo ir administravimo taisykles, priemonės aprašą, kitus Europos Sąjungos privalomuosius ir rekomendacinius teisės aktus, reglamentuojančius tyrėjų programas, viešųjų pirkimų dokumentaciją, būti susipažinęs su viešąjį administravimą reglamentuojančiais teisės aktais;
- mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo (B2) lygiu;
- žinoti ir gebėti taikyti dokumentų rengimo ir raštvedybos taisykles;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- gerai mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, pasirinkti veiklos metodus ir priimti sprendimus;
- būti darbščiam, kūrybingam, pareigingam ir mokėti dirbti komandoje.