Patarėja
- identifikuoja ir teikia siūlymus LMT personalo valdymo srities tobulinimui;
- koordinuoja, įgyvendina ir tobulina darbuotojų atrankos, darbo santykių valdymo ir administravimo, tikslų nustatymo, vertinimo ir ugdymo procesus ir konsultuoja darbuotojus su tuo susijusiais klausimais;
- organizuoja bei užtikrina išorės bei vidaus auditų rekomendacijų įgyvendinimą su žmogiškaisiais ištekliais susijusių procesų tobulinimo srityje;
- bendradarbiaudamas su LMT struktūrinių padalinių vadovais, identifikuoja personalo poreikį, kontroliuoja personalo išteklių planavimo procesą;
- rengia ir atnaujina LMT personalo valdymą reglamentuojančius procesus, tvarkas, taisykles;
- teikia pasiūlymus dėl darbuotojų motyvacijos priemonių taikymo LMT veikloje;
- organizuoja LMT darbuotojų veiklos vertinimus, teikia metodines konsultacijas Tarybos struktūrinių padalinių vadovams dėl darbuotojų veiklos vertinimo ir kvalifikacijos kėlimo;
- prisideda administruojant LMT socialines paskyras ir dalyvauja rengiant žinutes darbuotojams vidiniais komunikavimo kanalais;
- administruoja darbuotojų dokumentus, susijusius su atostogomis, poilsio dienomis, kitais neatvykimais, nuotoliniu darbu ir komandiruotėmis bei rengia ir derina su tuo susijusius dokumentus, užtikrina tinkamą jų saugojimą ir atsekamumą, tvarko asmens bylas;
- dalyvauja atliekant tarnybinių nusižengimų, darbo drausmės pažeidimų ir kitus panašaus pobūdžio tyrimus;
- konsultuoja darbuotojus dėl Darbo kodekse ir kituose teisės aktuose nustatytų garantijų ir pareigų;
- pagal priskirtas vykdyti funkcijas pildo duomenis Valstybės tarnautojų registre, tvarko ir pildo Tarybos personalo valdymo programinę sistemą (STEKAS), informuoja SODRĄ apie darbuotojų priėmimą, vaiko priežiūros, nemokamų atostogų suteikimą;
- rengia darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Skyriaus veikla susijusius vedėjo pavedimus.
Reikalavimai
- turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą (magistro kvalifikacinį laisnį);
- gerai išmanyti Lietuvos Respublikos Darbo kodekso nuostatas ir kitus su darbo teise susijusius įstatymus, Valstybės tarnybos įstatymą, bei su jais susijusius poįstatyminius teisės aktus; būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, viešąjį administravimą reglamentuojančiais teisės aktais ir kitų teisės aktų rengimo rekomendacijomis;
- turėti personalo administravimo darbo patirties;
- mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo principus;
- gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti veiklą, rinktis darbo metodus, analitiškai vertinti bei apibendrinti teisinę, mokslinę bei kitą literatūrą;
- mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo (B1) lygiu;
- mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu.