Projekto vadovas:
- rengia raštus ir kreipimusis į Lietuvos ir užsienio šalių institucijas dėl mokslinių tyrimų duomenų valdymo praktikų bei finansavimo klausimų;
- rengia ir įgyvendina Projekto valorizacijos planą, organizuoja projekto viešinimo veiklas ir renginius;
- prisideda rengiant interviu metodiką, klausimus, organizuoja derina interviu laikus su mokslo ir studijų institucijų atstovais;
- prisideda prie klausimyno metodikos ir klausimų rengimo, organizuoja apklausų vykdymą;
- užtikrina renkamų mokslo ir studijų institucijų, kitų suinteresuotų šalių apklausų duomenų patikimumą ir kokybę;
- rengia Projekto infografikus;
- organizuoja Projekto tarpinių rezultatų derinimą su LMT ekspertų komitetais, prireikus – suinteresuotomis šalimis;
- vykdo kitas nenuolatinio pobūdžio su galimybių studijos parengimu susijusias veiklas.
Reikalavimai:
- turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą (ne žemesnį kaip magistro kvalifikacinį laipsnį) išsilavinimą;
- turėti ne mažiau kaip trejų metų administracinio darbo patirties mokslo ir studijų institucijoje ir (ar) įstaigoje ar su švietimo ir mokslo politika susijusių veiklų administravimo, ekspertinio vertinimo organizavimo, arba duomenų rinkimo, valdymo ir analizės srityje;
- būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešuosius pirkimus, mokslo ir studijų srities veiklą, informacijos tvarkymą ir teikimą;
- žinoti ir gebėti taikyti dokumentų rengimo ir raštvedybos taisykles;
- mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- turėti komandinio darbo įgūdžių, gebėti spręsti problemas;
- gebėti bendrauti su kitomis valstybinėmis institucijomis, visuomeninėmis ir nevyriausybinėmis organizacijomis;
- mokėti dirbti kompiuteriu „MS Office“ programiniu paketu;
- mokėti anglų kalbą ne mažesniu nei pažengusio vartotojo (B2) lygiu.