Projekto administratorė
- koordinuoja Projekto veiklas, prižiūri veiklų įgyvendinimo savalaikiškumą, yra atsakingas už Projekto įgyvendinimą;
- rengia posėdžius, kitus pasitarimus Projekto klausimais;
- organizuoja veiklos ataskaitų teikimą Centrinei projektų valdymo agentūrai;
- sistemina ir teikia informaciją apie Projekto vykdymą suinteresuotoms šalims;
- teikia Projekto ataskaitas, prižiūri Projekto lėšų naudojimą;
- prisideda prie Projekto viešinimo;
- koordinuoja Projekto Darbo grupės veiklą;
- stebi Projekto eigą, Projekte numatytas atlikti veiklas;
- atlieka kitas jam pavestas užduotis.
Reikalavimai
- turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą (ne žemesnį bakalauro kvalifikacinį laipsnį) išsilavinimą;
- būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, o taip pat ES teisės aktais, reglamentuojančiais MTEPI sistemą ir tarptautinius ryšius bei su ES MTEPI programomis bei jų finansavimą ir dalyvavimą jose reglamentuojančiais ES teisės aktais;
- turėti ne mažiau kaip trejų metų darbo su ES struktūrinių fondų parama patirtį ir (ar) ne mažiau kaip trejų metų administracinio darbo patirties mokslo ir studijų institucijoje ir (ar) įstaigoje, arba ne mažiau kaip penkių metų viešojo administravimo patirties su mokslu ar studijomis susijusioje srityje;
- žinoti ir gebėti taikyti dokumentų rengimo ir raštvedybos taisykles bei turėti patirties koordinuojant dokumentacijos valdymą;
- mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- turėti komandinio darbo įgūdžių, gebėti spręsti problemas;
- gebėti bendrauti su kitomis valstybinėmis institucijomis, visuomeninėmis ir nevyriausybinėmis organizacijomis;
- mokėti dirbti kompiuteriu „MS Office“ programiniu paketu;
- mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo (B1) lygiu.