Pareigų aprašymas

Informacijos analitikė:

  • renka ir (ar) sistemina surinktus dokumentus, duomenis ir informaciją galimybių studijos rengimui;
  • tvarko ir prižiūri bibliografijų bei referencijų bazę (Jeb Ref ar kt.) naudojamą galimybių studijos rengimui;
  • užtikrina nepertraukiamą informacijos prieinamumą ekspertams, sistemindamas ir atnaujindamas duomenis, reikalingus studijos rengimui;
  • rengia ir tvarko klausimynų ir (ar) interviu rezultatų duomenis;
  • organizuoja konsultacijas ir diskusijas su suinteresuotomis šalimis mokslinių tyrimų duomenų, valstybės duomenų valdymo bei tvarkymo klausimais;
  • renka, sistemina ir kaupia informaciją apie Lietuvos mokslinių tyrimų duomenų ekosistemą;
  • vykdo kitas nenuolatinio pobūdžio su galimybių studijos parengimu susijusius veiklas.

Reikalavimai:

  • turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą (ne žemesnį kaip magistro kvalifikacinį laipsnį) išsilavinimą;
  • turėti ne mažesnę kaip vienerių metų darbo patirtį su švietimo ir mokslo politika susijusių veiklų administravimu, ekspertinio vertinimo organizavimu, arba duomenų rinkimu, valdymo ir  analizės srityje;
  • būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, viešąjį administravimą reglamentuojančiais teisės aktais, įstatymų ir kitų teisės aktų rengimo rekomendacijomis;
  • mokėti anglų kalbą ne žemesniu nei pažengusio vartotojo B2 lygiu;
  • mokėti gerai dirbti su Microsoft Office programiniu paketu;
  • gebėti rengti analitinę medžiagą susijusią su Projekto veiklomis;
  • gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, pasirinkti veiklos metodus ir priimti sprendimus.