Informacijos analitikė:
- renka ir (ar) sistemina surinktus dokumentus, duomenis ir informaciją galimybių studijos rengimui;
- tvarko ir prižiūri bibliografijų bei referencijų bazę (Jeb Ref ar kt.) naudojamą galimybių studijos rengimui;
- užtikrina nepertraukiamą informacijos prieinamumą ekspertams, sistemindamas ir atnaujindamas duomenis, reikalingus studijos rengimui;
- rengia ir tvarko klausimynų ir (ar) interviu rezultatų duomenis;
- organizuoja konsultacijas ir diskusijas su suinteresuotomis šalimis mokslinių tyrimų duomenų, valstybės duomenų valdymo bei tvarkymo klausimais;
- renka, sistemina ir kaupia informaciją apie Lietuvos mokslinių tyrimų duomenų ekosistemą;
- vykdo kitas nenuolatinio pobūdžio su galimybių studijos parengimu susijusius veiklas.
Reikalavimai:
- turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą (ne žemesnį kaip magistro kvalifikacinį laipsnį) išsilavinimą;
- turėti ne mažesnę kaip vienerių metų darbo patirtį su švietimo ir mokslo politika susijusių veiklų administravimu, ekspertinio vertinimo organizavimu, arba duomenų rinkimu, valdymo ir analizės srityje;
- būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, viešąjį administravimą reglamentuojančiais teisės aktais, įstatymų ir kitų teisės aktų rengimo rekomendacijomis;
- mokėti anglų kalbą ne žemesniu nei pažengusio vartotojo B2 lygiu;
- mokėti gerai dirbti su Microsoft Office programiniu paketu;
- gebėti rengti analitinę medžiagą susijusią su Projekto veiklomis;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, pasirinkti veiklos metodus ir priimti sprendimus.