Informacinių technologijų sistemų administratorius
- administruoja Tarybos tinklapį;
- konfigūruoja svetainės nustatymus bei pagal Tarybos skyrių poreikį įkelia pateiktus tekstus bei dokumentus lietuviškoje bei angliškoje tinklapio dalyse;
- užtikrina naujienlaiškių prenumeratos funkcionavimą;
- identifikuoja ir atitaiso tinklalapio techninius sutrikimus;
- rengia ir teikia tinklalapio atnaujinimų rekomendacijas, pagal poreikius organizuoja tinklalapio funkcionalumo plėtrą.
- administruoja Tarybos dokumentų valdymo sistemą, atlieka jos konfigūravimo darbus, šalina sutrikimus, konsultuoja, instruktuoja bei moko Tarybos darbuotojus pilnai išnaudoti sistemos technines galimybes, rekomenduoja ir organizuoja atitinkamus darbuotojų mokymus;
- dalyvauja Tarybos komisijų bei darbo grupių, susijusių su Tarybos informacinėmis sistemomis veikloje;
- identifikuoja ir teikia siūlymus Tarybos vadovui dėl Tarybos dokumentų valdymo sistemos atnaujinimų poreikio, inicijuoja bei atlieka atnaujinimo darbų/paslaugų pirkimo techninės specifikacijos parengimą, koordinuoja sistemų atnaujinimus ir atlieka testavimą;
- identifikuoja ir teikia siūlymus Tarybos vadovui dėl Tarybos internetinės svetainės atnaujinimų poreikio, inicijuoja bei atlieka atnaujinimo darbų/paslaugų pirkimo techninės specifikacijos parengimą, koordinuoja atnaujinimus ir atlieka testavimą;
- dalyvauja formuojant Tarybos strateginius tikslus, veiklos planus ir programas, susijusius su IT priežiūra bei plėtra;
- laiku informuoja Tarybos darbuotojus apie kilusius techninius sutrikimus įtakojančius Tarybos veiklą ir registruoja avarines situacijas už atitinkamų tarnybinių stočių ir programinės įrangos palaikymą atsakingų Tarybos paslaugų teikėjų informacinėse sistemose, palaiko komunikaciją ir koordinuoja techninių sutrikimų šalinimo darbus iš Tarybos pusės;
- Konsultuoja Tarybos darbuotojus bei Tarybos informacinėmis sistemomis besinaudojančius išorinius asmenis kompiuterinės bei programinės įrangos naudojimo klausimais, pagal kompetenciją padeda spręsti kylančias problemas arba organizuoja ir koordinuoja jų sprendimą;
- vertina poreikį, derina su vadovybe ir inicijuoja techninės bei programinės IT įrangos ar jos licencijų pirkimus, koordinuoja nupirktų objektų (techninės bei programinės įrangos ar jų licencijų, taip pat IT paslaugų) diegimą į Tarybos tinklą, darbo vietas, mobilius įrenginius, tarnybines stotis ir bendrą darbo tvarką;
- komunikuoja su techninės ir programinės įrangos bei įvairių pagal sutartis teikiamų IT paslaugų tiekėjais, organizuoja su ta technine bei programine IT įranga ar jos konfigūracija kilusių problemų identifikaciją ir sprendimą, surenka ir teikia tiems sprendimams reikalingą techninę informaciją;
- prisideda Tarybos veiklos metu rengiant su IT susijusius teisės aktus, tvarkas, įsakymus bei kitus dokumentus pateikdamas reikalingą techninę informaciją, rekomendacijas ir/arba parengdamas atitinkamus (reikalaujančius specifinių IT specialisto žinių) tų dokumentų skyrius;
- vykdo kitus Mokslo fondo direktoriaus vienkartinio pobūdžio pavedimus.
Reikalavimai
- turėti aukštąjį išsilavinimą socialinių, humanitarinių, fizinių, ar technologijos mokslų kryptyje;
- žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus norminius teisės aktus, reglamentuojančius informacinių sistemų bei technologijų kūrimą, diegimą, plėtrą ir kt.
- mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- turėti ne mažesnę negu 1 metų darbo patirtį informacinių technologijų srityje;
- mokėti anglų kalbą įgudusio vartotojo (B1) lygiu.