Teisininkė
- atlieka projektų įgyvendinimo rizikos vertinimą ir teikia išvadas bei rekomendacijas dėl rizikos valdymo skyriaus vedėjui;
- atlieka Tarybos kaip tarpinės institucijos veiklos rizikos vertinimą ir teikia išvadas bei rekomendacijas dėl rizikos valdymo skyriaus vedėjui;
- planuoja patikras projektų įgyvendinimo vietose ir pagal poreikį dalyvauja jose;
- pagal kompetenciją vykdo dotacijos sutarčių įgyvendinimo priežiūrą;
- pagal kompetenciją dalyvauja Tarybos ir kitų valstybės institucijų sudarytų darbo grupių, komisijų darbe, rengiant teisės aktų projektus;
- pagal kompetenciją rengia ir teikia informaciją skyriaus vedėjui, Mokslo fondo direktoriui, Tarybos pirmininkui bei priemonių įgyvendinimą prižiūrinčioms institucijoms;
- užtikrina dokumentų, reikalingų priemonių įgyvendinimo audito sekai užtikrinti, saugojimą;
- pagal kompetenciją nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus, paklausimus priemonių administravimo klausimais ir rengia atsakymus;
- pagal kompetenciją užtikrina, kad ES struktūrinių fondų lėšos nebūtų prarastos pagal reglamento (ES) Nr. 1303/2013 136 straipsnio nuostatas ir būtų pasiekti veiksmų programos veiklos
- peržiūros plane nustatyti rodikliai;
- taiko Tarybos pirmininko patvirtintas priemones kovai su sukčiavimu, kaip numatyta reglamento (ES) Nr. 1303/2013 125 straipsnio 4 dalies c punkte;
- pagal kompetenciją renka finansams valdyti, stebėsenai, tikrinimui, auditui, ES struktūrinių fondų lėšų panaudojimo vertinimui atlikti būtinus duomenis apie projektų įgyvendinimą, užtikrina audito seką, saugo gaunamus ir rengiamus dokumentus, kurie susiję su veiksmų programos administravimu ir kurių reikia audito sekai užtikrinti;
- rengia išvadas, sprendimus bei kitus dokumentus vyriausiojo specialisto (analitiko) kompetencijai priskirtais klausimais;
- pagal kompetenciją registruoja su priemonių administravimu susijusius duomenis 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų posistemyje, dalyvauja kuriant ir plėtojant šį posistemį;
- Tarybos pirmininko ar jo įgalioto asmens pavedimu pavaduoja kitą skyriaus darbuotoją (vykdo jam nustatytas funkcijas) jam negalint vykdyti darbo funkcijų atostogų metu ar laikino nedarbingumo atveju;
- pagal kompetenciją dalyvauja rengiant ir keičiant projektų finansavimo sąlygų aprašus bei kitus Tarybos ir kitų ES struktūrinės paramos valdymo ir kontrolės sistemos institucijų rengiamus dokumentus bei teisės aktus, reglamentuojančius veiksmų programas administravimą ir finansavimą;
- pagal kompetenciją dalyvauja rizikos valdymo tvarkos apraše priskirtų rizikų valdyme;
- atlieka kitas funkcijas, būtinas Skyriaus uždaviniams ir funkcijoms užtikrinti.
Reikalavimai:
- turėti aukštąjį universitetinį (arba jam prilygintą) išsilavinimą;
- turėti ne mažesnį kaip 1 metų darbo patirtį organizacijų rizikos arba Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis finansuojamų projektų rizikos valdymo srityje;
- gerai išmanyti 2014-2020 m. ES struktūrinių fondų investicijų administravimą reglamentuojančius teisės aktus (2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos administravimo taisykles, Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014-2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą, taisykles bei kitus susijusius Lietuvos Respublikos bei ES teisės aktus);
- gerai išmanyti projektų, finansuojamų pagal priemones (toliau – projektai), ir organizacijų veiklos rizikų valdymo bei rizikų analizės principus;
- gerai išmanyti projektų patikrų vietose planavimo ir atlikimo principus ir gebėti juos pritaikyti praktikoje;
- būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymu, kitais mokslo ir studijų sistemos veiklą reglamentuojančiais teisės aktais bei su viešąjį administravimą reglamentuojančiais teisės aktais;
- būti susipažinusiam su Tarybos nuostatais, Tarybai pavestomis funkcijomis ir atsakomybių sritimis ES struktūrinių fondų struktūrinių fondų lėšų valdymo ir kontrolės sistemoje, kitų institucijų funkcijomis bei suprasti Tarybos sąveiką su kitomis sistemos institucijomis;
- mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo (B2) lygiu;
- gerai žinoti protokolo reikalavimus renginiuose, oficialiuose pokalbiuose ir pan.;
- gerai žinoti dokumentų rengimo ir raštvedybos taisykles ir gebėti jas pritaikyti praktikoje;
- gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, turėti patirties rengiant teisės aktų projektus;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti informaciją;
- gerai mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
- būti darbščiam, kūrybingam, pareigingam ir mokėti dirbti komandoje.